Sunday, January 24, 2010

给多儿

我不善于讲话,讲多错多,
我不喜欢解释,
也不喜欢澄清,
因为每个人都有自己的立场,越澄越不清,只能说性格不合。

如果你在你的部落格里有提到我的话,我也不会不好意识认。
写这篇,也不是来解释那件事,我也不一定要做对的人。
有时小误会会变大我想也是沟通问题。
不想解释那件事,是因为我们的问题何止那件事~


进入正题:

如果眼尖的话,我想你们都可以看出我们的性格很不一样,很多你认为该这样的东西,虽然我没讲,但却也不苟同。要一一列出来,太多了。

对她好的人,
我才会把真心话告诉她,
不管是好话,还是坏话~

每棵玫瑰都有刺,真如每个人的性格中,都有你不能容忍的部分。
爱护一朵玫瑰,并不是努力拔掉它的刺,只是学习如何不被它的刺刺伤,还有如何让自己不刺伤别人。
~共勉之

2 comments:

~dolph~ said...

+u +u gal...=) We are now in final year and we all struggle it through!!=) But in the mean time, we also enjoyed it....aren't we? so, let these few months filled with the laughter and joys in our daily uni life!!! Gambate my dear friend!!!*_^

moonshadow said...

h_h

may sometime things happen it hard to make us happy...

jz c how wise v deal d problems,
hope is deal,
not escape....

most time i think i oso got problem.it is i duno to assertive

d problem jz like obstacles among us.even v wan close but tey still somethings there to challenge us.