Saturday, March 6, 2010

昨天是地狱,今天却是天堂(一)

心情:苦

差别,真的是天壤之别。昨天与现在。

明明是小事,我且异常的担心。外表伪装得很好,内心近乎疯狂。

算起来,除了PPC成为队长,这次是第二次。但这次异常无安全感。因为上次的队友全是华人,这次多数却是马来人。而且,这次的project里,都藏满了变数。做调解人很难~

给队员的指示,很多都是照着我的意愿,我认为完美的意愿。没有人叫我们去Interview Ketua Jabatan, 没有人真正叫我们去见村民,我们这组却做了,结果大家是累死了。大家愿意累,我也佩服大家有心要把事做到最好,这是我的力量。

最近一直催村民,催上层的,向组员不厌其烦的解释怎么做,脑是协调到要爆。最近人真的很不爽,我也分不清自己是发烧还是气候炎热,喉痛,唇干,头痛,失眠,声音今天也沙了。酱紫的情况下,今天我还是过了最繁忙的一天。

4 comments:

Unknown said...

take care labi, dun busy busy only.

~dolph~ said...

take care gal, don't over strain yourself. Just do what you can do and do wholeheartedly..=) and u will feel the joy and the feeling of success after accomplish the task given..^_^ God be with you always...

moonshadow said...

thx both.
dolph~yaya. forgot to congrate u for last stress presentation. it was a great big different for u(ur naughty side). normally ur presentation look serious like tat d but tz time look big different. interesting

joyce said...

hahaha...thanks..=)you can make a different too...*_^